Descriere
Pompa sub presiune trifazica Lavor HYPER NR XL 2515
CARACTERISTICI
- motor electric cu 4 poli , 1450 RPM, cu protectie termica si racire prin APA
- 3 pistoane ceramice, capul pompei placat cu nichel, protectie impotriva apei calde
- tensiune redusa
- valve aspirare/pulverizare din otel inoxidabil
- rezervor detergent incorporat , pentru aspirare indirecta , 2,8L
- regulator de presiune
- manometru(glicerina)
DATE TEHNICE :
cod | 8.672.0010 |
presiune | 250 bari- 3600 psi |
debit | 900 L/h – 3.96 GPM |
putere | 9400 W |
tensiune | 400 V – 50 Hz , 3 ph |
model pompa | MPW5 Ni |
RPM | 1450 |
temperatura maxima apa | 40° |
greutate | 70 Kg – 154 lbs |
dimensiuni | 61cm ×40cm ×91cm |
Crankshaft/Linear Pump– miscarea pistoanelor are loc printr-un sistem de tije de conectare si arbore cotit; axul longitudinal al pistoanelor (pozitionat la acelasi nivel sau liniar) este perpendicular pe axa de rotatie a motorului; astfel este mai potrivit sa suporte debite mari ( de la 21 L/min ) si are o autoamorsare mai buna.
1450 RPM- motorul electric trasfera acelasi numar de rotatii la pompa, dar datorita celor 4 poli ai motorului, rezulta o viteza de rotatie mai mica asupra componentelor acestuia, asigurand astfel o viata mai lunga a pompei; o astfel de divizare este solutia pentru prelungirea vietii pompei/motorului.
Water Cooling – motor racit cu APA : apa curge prin bobina din inox in jurul motorului, acest lucru permitand un schimb termic mai bun ( si deci si o racire) decat aerul, de asemenea in acele cazuri in care apa de intrare ar putea ajunge la 60°; aceasta permite scaderea temperaturii de functionare a elementelor mecanice ale motorului si pompei, oferind o fiabilitate mai buna si o durata de viata mai lunga.
Ni/Nickel Plating- capul pompei este din alama forjata placata cu nichel; finisajul perfect al suprafetei, impreuna cu proprietatile placarii, asigura o rezistenta imbunatatita la substante chimice si riscuri mai mici de deteriorare cauzate de fenomene de cavitate.
T.S total stop, 24V – tensiune joasa si oprire totala intarziata : pentru a evita oprirea si pornirea rapida si multipla a grupului motor/pompa ori de cate ori este actionat/eliberat declansatorul pistolului, aceasta functie intarzie cu aproximativ 15 secunde oprirea completa a masinariei; se asigura astfel preventie, economisire de energie, siguranta de top si viata mai lunga a pompei.